www.24work.blotsport.com

Blogger Widgets Blogspot Tutorial Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Tuesday, June 18, 2013

စိတ္ကူးေပ်ာ္ရာ: ေဝဟင္ခရီးႏွင္ၾကသူမ်ား၏ ၾကမၼာ

စိတ္ကူးေပ်ာ္ရာ: ေဝဟင္ခရီးႏွင္ၾကသူမ်ား၏ ၾကမၼာ: .......................... .........

ေဝဟင္ခရီးႏွင္ၾကသူမ်ား၏ ၾကမၼာ


...................................
မင္းမ်ဳိး၊ သဇင္ဦး

အခ်ိန္က မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ၃၀ မိနစ္။ ဦးသက္ထြန္း (အမည္လႊဲ) တစ္ေယာက္ သမီးျဖစ္သူ ေနထိုင္ေသာ အရပ္သို႔သြားရန္ စီးနင္းရမည့္ ေလယာဥ္ေပၚတြင္
ေနရာယူၿပီး ျဖစ္သည္။ ႏွစ္နာရီနီးပါး ၾကာသြားရမည့္ခရီး။

ဒင္ေဒါင္ဆိုေသာ အသံႏွင့္အတူ ခရီးသည္မ်ား ခါးပတ္ပတ္ရန္ႏွင့္ ခုံမ်ားတြင္ စနစ္တက်ထိုင္ရန္ အသံလႊင့္စက္မွ သတိေပးခ်က္ ထြက္ေပၚလာသည္။ တလႈပ္လႈပ္ တခါခါ ယိမ္းလ်က္ ခႏၶာကိုယ္ကို ပင့္ေျမႇာက္လိုက္သလို ခံစားလိုက္ရၿပီး ေခါင္းထဲတြင္ အနည္းငယ္ မိုက္ခနဲ ျဖစ္သြားသည္။
သိမ့္ခနဲျဖစ္ၿပီး ၿငိမ္သက္သြားသည္ႏွင့္ ဒုတိယအႀကိမ္ ဒင္ေဒါင္ဆိုေသာ အသံ ျပန္ေပၚလာသျဖင့္ စိတ္ခ်လက္ခ် ျဖစ္သြားသူ ဦးသက္ထြန္းသည္ အေရးေပၚ ကိစၥရပ္မ်ား ျဖစ္ပါက လိုက္နာေဆာင္႐ြက္ရမည့္ လမ္းညႊန္စာအုပ္ကို ေလ့လာၾကည့္႐ႈ ေနလိုက္သည္။

‘ဖ်တ္ဖ်တ္ဖ်တ္’အသံႏွင့္အတူ မီးခိုးမ်ား ေညႇာ္နံ႔မ်ား မလွမ္းမကမ္းမွ ထြက္လာသကဲ့သို႔ ခရီးသြားမ်ားထံမွ“ဝါယာေရွာ့ခ္ ျဖစ္တယ္၊ ဝါယာေရွာ့ခ္ ျဖစ္တယ္”ဟူေသာ အသံမ်ား စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း အလန္႔တၾကား ထြက္ေပၚလာေလသည္။

အထက္ပါ အျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္ ဇြန္လ ၁၂ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္-စစ္ေတြ ခရီးစဥ္ ထြက္ခြာမည့္ Air Mandalay ေလယာဥ္ေပၚတြင္
ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွ စစ္ေတြသို႔ ထြက္ခြာမည့္ Air Mandalay ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ခရီးသည္ တင္ေလယာဥ္သည္
ေကာင္းကင္သို႔ ပ်ံတက္ၿပီး ငါးမိနစ္ခန္႔ အၾကာတြင္ ခုံနံပါတ္(၂) အတန္းဘယ္ဘက္မွ ဝါယာေရွာ့ခ္ ျဖစ္ကာ မီးပြားမ်ား ထြက္လာၿပီး ေညႇာ္နံ႔မ်ား ထြက္လာေသာေၾကာင့္ ေလယာဥ္မယ္က မီးသတ္ဘူးျဖင့္ ဖ်န္းၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သို႔ ျပန္လည္ ဆင္းသက္ခဲ့ရ သည္ဟု ကာယကံရွင္ ဦးသက္ထြန္းက ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သို႔ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ ျပည္တြင္း ျပည္ပ ခရီးသြား ဧည့္သည္ေပါင္း ၃ သန္း ဝင္ေရာက္ခဲ့သည္ႏွင့္အညီ
ျပည္တြင္း ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားလည္း တိုးလာခဲ့သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ Air Mandalay ေလေၾကာင္းလိုင္း အပါအဝင္ ျပည္တြင္း
ေလေၾကာင္းလိုင္း ခုနစ္လိုင္း၊ ျပည္ပ ေလေၾကာင္းလိုင္း ၂၂ လိုင္း ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။

အထက္ပါကဲ့သို႔ ျဖစ္စဥ္မ်ားအျပင္ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ၊ ေလယာဥ္စက္ ခ်ဳိ႕ယြင္းကာ ေလယာဥ္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈမ်ား၊ ေလယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ အမွားမ်ား၊ သက္တမ္းရင့္ ေလယာဥ္မ်ား အသုံးျပဳေနဆဲ ရွိျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ဳိ႕ အသက္ေပးခဲ့ရသည့္ သာဓကမ်ား ယမန္ႏွစ္က ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။

ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ပြားရျခင္းမွာ ေလယာဥ္ျပင္ဆင္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာႏွင့္ ေလယာဥ္ ေမာင္းႏွင္သူမ်ားေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ စက္ပစၥည္း ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပတ္ဝန္းက်င္ ရာသီဥတုေၾကာင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း မည္သည္ေၾကာင့္ ျဖစ္ရ သည္ကို
ျပန္လည္ သုံးသပ္ၿပီး လူေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဆိုပါက ေလယာဥ္
ေမာင္းႏွင္သူႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား၏ အရည္အေသြး ပိုျမင့္ေအာင္ ေလ့က်င့္ ရမည္ျဖစ္ကာ ပတ္ဝန္းက်င္ ရာသီဥတုေၾကာင့္ ျဖစ္ပါက ရာသီဥတု အေျခအေနကို ခန္႔မွန္း၍ ပ်ံသင့္မပ်ံသင့္ ဆုံးျဖတ္သင့္ကာ မစြန္႔စားသင့္ေၾကာင္း၊ ပစၥည္း ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါက သက္ဆိုင္ရာ ေလယာဥ္ ထုတ္လုပ္သည့္ႏိုင္ငံႏွင့္ ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းၾကား၍ ညႇိႏိႈင္း လုပ္ေဆာင္သင့္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေလယာဥ္ မေတာ္တဆ ထိခိုက္မႈ စုံစမ္း စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ တာဝန္ခံ ဦးမ်ဳိးညြန္႔က ေျပာၾကားသည္။

No comments:

Post a Comment